Monday, October 22, 2007

Shopping

Evo v soboto je bil moj mož tako dober in je prevzel skrb za našega sončka jaz pa sem šla v miru v shopping.
Prvo sem seveda zavila v H&M pogledat za tamalga in ven odšla z dvojimi žabicami, dvemi kapcami in pliš kompletom ( imamo jutri 1.pregled in mora bit lep :) ). Sledil je nakup hrane v Sparu, za katerega sva ugotovila da je ful cenejši od Mercatorja in da zdej kupujeva kar v Sparu, čeprav je meni obupna trgovina, samo prišpara pa se.
Sledil je skok v Muellerja po baby vodo in vato. In ko sem končno nakupila vse kar je bilo nujno, sem se spravla v lov za kavbojkami. Ok se ne da jih nimam ampak če mi je moj otrok pobral ves višek maščobe ( hvala sonček :) ) po stehnih in se končno lahko spet spravim v št.38 je treba to izkoristit, no pa še sploh če dragi časti ( hvala Piki :) ).Po dolgotrajnem iskanju sem jih končno najdla, popolne skinny kavbojke v Bershki. Vmes sem si privoščila še likalnik za lase.Le- te mi je pred parimi dnevi končno ratalo razcufati po enomesečnem spanju s čopom ( ja tko zgleda ko konec dneva samo še padeš dol ).

No zdej moram pa kupit še:
-aspirator za nosek
-el.radiator
-igralno blazino
-vlažilec zraka
-4 zimske gume za družinski avto

2 comments:

Pomaranča said...

Bravo bravo za šoping in tako pridnega sončka, da ti je pobral ves višek... :D
A za noska boš kupila tisto zadevico za na sesalec?? Joj, kako je to smešno, pa tako praktično - predvidevam :D

LEmavrica said...

Ne tistga za sesalec je ne bom našmu tlačila v nosek, bom kar baterijskega vzela. Meni je tisto vsseno tko sumljivo da raje ne tvegam.