Tuesday, October 2, 2007

Avto



Pa sva končno kupila nov avto. Po parih mescih prodajanja mojega se je knčno našel kupec ( itak pri moji sreči 2 dni pred porodom ) in sva lahko kupila nekaj večjega.
In tako so prvi dnevi po prihodu iz P bili, poleg mojemu sončku seveda, posvečeni iskanju novega avtomobila. In ko sva že skoraj obupala ( pri rahlo omejenmu proračunu ni bilo pametnega avtomobila za najdt ) se je pojavil tale lepotec.
Sama sem ful navdušena, Jaka se tud ne pritožuje :), mož je pa tud vesel. No pa še družinski proračun za bencin ne bo več tako trpel, ker od sedaj naprej tankamo nafto in pokurimo temu prmerno manj.

6 comments:

Dejzi said...

Nice car
Ker letnik pa je? kok sta pa dala če ni skrivnost? ker mi2 moreva nujno zamenjat najino žolno :S

LEmavrica said...

je 2004, dala sva pa 7k. Tole baje papa 5l.

Blanka said...

larči, pa a nista vidva lihkar avta kupla?

drgač pa lemavrica, peđojčki so dobri avteki ja :P
mamo peđojčka doma (novga 307) pa smo kar zadovoljni.so pa tud lepi :)
je pa res vseeno boljše met malo večji avto, kot premajhen.

Tamala said...

Joj tudi sama mam ogledanega tega lepotca. všeč mi je že vrsto let. In ni hudič, da si ga bova tudi midva privoščila. Če ne skupaj pa jaz sama :))

Pomaranča said...

u fino! sedaj pa le pridno nabirajte kilometre z nedeljskimi izleti ;)

Pomaranča said...

PS: HUD templejt! grem prec prečekirat, če je kakšen zame... :)