Thursday, October 4, 2007

Naši dnevi

so sestavljeni iz:
hranjenja, previjanja in spanja, pa da ne bo pomote to je urnik od tamalga, midva ga pa hraniva, previjava in probavava dajat spat. Spi in je samo 1/3 družine, ostali 2/3 ( midva ) pa bolj malo jeva in bolj dremava kot spiva. Moj obvezni pripomoček med spanjem je ratal mobitel na katerem čekiram koliko je ura ponoči in koliko časa za dremanje mi bo še namenil moj sonček.
Ok sej ne rečem, pozitivni stranski učinek tega da bolj malo jem je to da kg kar letijo od mene ampak namesto tega sem pa pol zvečer totalno fertik, pomožnosti z hudim glavobolom.

Upam da se tale njegov urnik kmalu umiri in bomo vsi bolj mirno živeli.

4 comments:

Pomaranča said...

...bom dragonfly poslala, da komentira... se malo bolj spozna na to. Jaz sem še brez izdkušenj :)

upam, da se kmalu umiri zadeva in da ne boš/sta preveč zmozgana! :)

Blanka said...

hehe, prvi dnevi znajo bit fejst zanimivi ja :D
ah, pa sej pomoje ti v kri pride pa ni panike, vsak začetek tkle z novim članom je težak.ampak verjamem ko pogledaš tisto malo kepico, da vse odtehta :)

LEmavrica said...

Ja sej sčasoma se navadiš da spiš samo še kakih 5 ur na noč, da pol čez dan loviš trenutke da se malo odpočiješ, da ješ ob najbolj čudnih urah,...Je pa tud res da vse pozabiš ko se mali nasmehne :)

Blanka said...

v to sploh ne dvomim da na sve pozabiš ko se kepa nasmehne :)
nežka, jst bi kakšne slikce še vidla :D