Tuesday, February 5, 2008

Zadnji meseci

Če sem odkrita sploh ne vem kam so šli zadnji meseci. Dnevi se mi vrtijo okoli previjanja, hranjenja in sprehodov ( če mi je le vreme naklonjeno ). No vmes sem preživela še manjšo zakonsko krizo in to je to.
Jaka mi je vedno na prvem mestu ampak počasi dobivam občutek da sem se ujela v nek začaran krog in ne znam več ven. Počasi se probam pobrati iz tega, da pomagam T pri firmi in tako vsaj za kako uro ali dve počnem kaj drugega. Nekako bi se mogla spravit za knjige ampak kar ni motivacije :(.
Da o svojem izgledu niti ne govorim, pa tem ko sem ratala skoraj plešasta zaradi groznega izpadanja las in da ne najdem časa da bi se vsaj malo uredila ko greva ven. Edino kar poskrbim je da ne hodim okoli v kaki razvlečeni trenirki in da sem dokaj urejena.

1 comment:

Pomaranča said...

Hej hej, lepo, da si si utrgala minutko časa in tudi nam radovednežem postregla s fotkami in celo s postom! :) kako lepo!
Ja, si pa predstavljam, da se žiljenje vrti le okoli Jakca. Hm, najbolje je, da si res vzameš na dan ali pač na teden nekaj časa samo zase, da se zopet najdeš, se urediš, greš na kavico, h kolegici, itd. jakca pa hop v varstvo, za urco, dve.
:)