Friday, February 15, 2008

...

Glede na to da sem ugotovila da si bom res morala vzeti malo več časa zase, se zadnje dva tedna borim z mislijo da bi se postrigla. Ne čisto na kratko, mogoče malo daljši paž, ker tile moji lasje me bodo spravili ob živce. TAko se fecljajo in izpadajo da to ni več za nikamor. Tisti novi ki rastejo jih je pa pol sivih :((((((((((( in to še ne pri 30 letih. Groza. Ampak me je kar strah it k frizerju ker se bojim da se bom postrigla potem mi pa ne bo všeč ( ko sem nazadnje to naredila sem trpela vse dokler mi niso spet zrasli dolgi lasje ) in bom spet trpela. Sej nejbrž se bom odločila za kaj takega ko bom že skoraj plešasta in ko bo jaka odkril da ima mami lase :).

Zadnje dneve travmiram ob misli na vrtec. Kot prvo kje za vraga bom dobila mesto in kot drugo me je groza dneva ko ga bo šel prvič v vrtec. Imam namreč en grozen strah da bo moj revček tam sedel in jokal in ga nobenane bo potolažila.

No pa da se še malo pohvalim. Imamo že dva zobka :)))))))))))

No comments: