Monday, November 5, 2007

Dojenje in dodajanje



Pri nas vse kaže na to da bomo počasi šli na flaško. Zdaj že nekaj časa dodajam, ker Jaka pri meni ni dobil dovolj. In ob tem se mi postavlja vprašanje ali sem res tako slaba mama, ker ne dojim polno ( dojimo se samo še 2x na dan, ker za več ni )ampak tudi dodajam in s tem zagotavljam da je otrok sit in zadovoljen. Razumem da se pri dojenju vzpostavi neka posebna vez med otrokom in mamo ( čeprav Jaka že v P ni bil ne vem kako mahnjen na joško ), samo meni je pa le bolj pomembno da je po hranjenju sit in zadovoljen.Ker posledično je potem tudi mama zadovoljna, ker njen otrok ne joka od lakote. Poleg tega ga Legofer ( sirup za železo, ki ga moram vsake toliko časa vzeti da ne padem dol ) tako napenja in šraufa, da na koncu dobim izredno slab občutek da mu škodujem in da je Novalac le manjše zlo.
Občudujem vse ki lahko polno dojijo ali pa vsaj čez cel dan z dodatkom, vendar sem pa počasi že sita stalnih vprašanj in razprav na temo dojenje. Moram priznati da sem čez celo nosečnost z veseljem hodila na RR forum, kjer imamo Septemberke svojo temo, sedaj pa me počasi mineva, ker se 3/4 pogovorov vrti samo še okoli dojenja in kako ukiniti dodatke,...Žal se po branju foruma še 3x bolj zasekiram ker mi ni ratalo z dojenjem tako kot bi moralo.
Konec koncev ima pa tudi flaška nekaj dobrih lastnosti:
- mami gre lahko kdaj pa kdaj kam sama in oči prevzame hranjenje
- ker mi ni do dojenja v javnosti je flaška odlična rešitev
- ko zmanjka enostavno narediš in hraniš naprej, pri joški moraš čakat da se spet napolne, kar zna bit problem če je otrok lačen za znoret
- po adaptiranem mleku dlje spi, posledično to pomeni manj vstajanja ponoči

in ko enkrat pogruntaš sistem kako si vse prištimaš zadeva kar dobro teče.

4 comments:

Blanka said...

oh N. zarad tega se pa res ne rabiš sikirat.sej verjetno nekak ne razumem še čist točno pojma mamice in dojenja in vsega skupej kar se takrat dogaja, vseeno pa NIKAKOR ne moreš rečt da si slaba mama zarad tega ker pač nimaš mlekca.Pač je tako naneslo, narava se je malce poigrala in ti ni tolk povečala jošk kot bi ti mogla ( :D :D ) ampak da bi bla pa zarad tega slaba mama...Ne nikoli! Pojem slabe mame je čisto drugačen, to so ame ki ne skrbijo za otroke, ki jih boli kurac za otroka, ki ga ne šmerglajo, in vse to.Ne se sikiratzarad tega.
In po pravici povedano, ko sm šla ene parkrat tist RR forum brat mi je kar slabo postalo, ker se ene mamice res malce preveč domišljajo in skušajo delat nemogoče.Pa tolk enga pretiravanja noo..
In še enkrat, ne se sikirat, to da nimaš mlekca ni tvoja krivda in med drugim maš ša kakšno minuto spanja več ali časa zase več ;)
V vsaki slabi stvari se vedno najde ena zelo dobra ;)

LEmavrica said...

Sej če sem poštena tudi sama nisem ugotovila drugega smisla dojenja kot samo to da otroka nahraniš. Ker v učke ga lahko gledam tudi med tem ko ga hranim po flaški, ok pač ni stika koža na kožo ampak do sedaj sem dojila oblečena, ker ravno zato imam moderc za dojenje da dam samo joško ven in ne da se rabim skor cela slečt, tko da tudi tukaj ni razlike. Ne vem, mogoče nama je pa manjkal tisti prvi trenutek po rojstvu ko ti ga dajo v naročje, ker ga pač zaradi CR ni bilo.
To da bi bilo več časa ker ne dojim skor ni res, ker flaško je pa le treba prištimat, se nekak noče sama ( čeprav za ponoč bi bilo to prav fino :) ).
Ma ko berem RR in vidim tam post kako se ene sekirajo ker so mogle 1x ali 2x dodat se vprašam če je z mano vse ok, ker se počasi nehujem sekirat zaradi dodatka oz. hranjenja z adaptiranim mlekom.

Dejzi said...

Ej Neža zarad tega se pa NE sekiraj! Če daš otroku dodatke nisi slaba mamica ampak dobra, tako kot si sama rekla. Poskrbiš da je vajin sin sit in zadovoljen. kar pa je poanta vsega. Važno je, da se Jaka normalno razvija, raste in da je zdrav. Ti pa moraš poskrbeti tudi za svoje zdravje. Torej če moraš jemati dodatek železa ga jemlji in Jaku daj Novalac. ko bo zrasel nihče ne bo vesel (in kaj jih briga) da je mali zrasel na flaški.
RR,.. idiotizem brez meja, ugotavljam vsak dan sproti. Vse s vrti samo še o dojenju, pravilni vzgoji(pozabljajo pa da so si otroci različni), o slengu al kaj je že za tist način nošenja al kaj je že,.. tu mač. Jaz na RR skoraj, da več ne grem, ker mi je škoda mojega časa. In tako kot je rekla že Tamala pred časom, je RR forum, ki dejansko poneumlja ženske in mame. Tamala, danes se ne bi mogla bolj strinjat s teboj ;)
Neža, ti/vidva delajta tako, kot vi2 vesta da je za vajinega sina najboljše, poleg tega pa gledajta malo tudi nase ;)

Blanka said...

seveda da je dojenje hranjenje otroka in nč druzga.za spogledovanja, muckanja in vse to maš še dovolj časa v celem dnevu a ne :)
Nisi slaba mama zaradi tega, daleč od tega!
In tudi sama sem dostkrat mal pogledala na RR forum (sicer nisem registrerana) in mi je dostkrat kar želodec obrnil.na eni strani neki kao brez vsega, na drugi pa priporočajo eno alo morje enih sirupov in vseh zadev, brez katerih smo mi zrastli čist normalno :)
pa tud te modernizirane wonabi mamice so men mal mim.Pusti človeku naj dela kot mu paše in kot pač gre, ne pa neki nabijat kaj in kako moreš narest.Zame je tist forum poneumljanje, smo dobro vidl pr Gemini kako so vse oderne mamice v luft skočile ker, ohja, nihče niče gledat njihovih jošk v sitiparku :/ Mislm haloo...