Tuesday, September 4, 2007

Zamujamo





No najin otrok se je odločil da bo zamudil in da se bo še nekaj časa moj podnajemnik.
Glede na to da je G včeraj rekel da še nič ne kaže na odhod v P, bom najbrž kej več vedela v petek ko imam ponovno CTG.
Bi se kar zlagala, če nebi rekla da sem počasi že sita nosečnosti. V bistvu sploh ni več zabavno. Ponoči moram najmanj 2x vsta, hodim ko raca, trebuh mi zateguje, da bom popiz**** od bolečine ob tem. Da ne govorim da ima že skoraj en mesec postavljeno sobico in da sva mu nakupila že popolnoma vse, popucla avto ( T. ga je še celo z vodnim sesalcem presesal )in da sem stanovanje že 2x prepucala ( baje nej bi orenk pucanje sprožlo prihod :))) ) ampak on še kar vztraja na toplem.

27 comments:

Pomaranča said...

Jaz mislim, da boš do konec tedna že nazaj z otročkom! :D boš vidla...

Ula said...

jaz upam, da se bo kmalu odločil ven ... čeprav tale otrok bo trmast, ga že vidim :D

Tamala said...

Sej kaj pa pričakuješ pb teh ohladitvah :) Tudi ti bi raje bila na toplem kot pa rinila na mraz :))

Sej bo, sam ne zdj okna pomivat ali pa žarnice menjat ker bosta pospešeno letela v porodnišnico :))

Blanka said...

"Sej kaj pa pričakuješ pb teh ohladitvah :) Tudi ti bi raje bila na toplem kot pa rinila na mraz :))"

lih to sm hotla jst rečt.mraz je, zeblo bi ga zunej, lepše je na toplem :)

boš pa vidla kako bo, kar naenkrat hotu na hitrco (upamo) na svet :))
jst ga že komej čakam :)))

Leopoldina said...

DRžim tačke, da bo čimprej pokuku vn na "toplo". Sicer pa ja, tk k so že rekle ... lepš mu je not, k je resnično toplo, zunej se je pa čist preveč ohladil. Ga čist razumem :D

LEmavrica said...

@Pomaranča: upam da te sliši in da bo res tko kot praviš :)
@Bejbika: ja trmast bo pa po fotru, to sem že ugotovila
@Tamala, Purple in Jagodka: sej ne rečem, mali je pameten in se lepo greje ampak mami bi pa rada nazaj svoj trebuh in da končno spozna svojega najemnika. Pa ati je tud že nestrpen.

Blanka said...

mal več mu zračuni pa bo hit ven pršu :D

Dejzi said...

Držim pesti, da mulček čim prej pokuka k mamici in atiju ;)

Pomaranča said...

Ok, zdej si pa že ziher na poti v rim!

Blanka said...

tale tišina je že dober znak :P

LEmavrica said...

Ne še :(. Ja grem v ponedeljek v P na pregled.

Dejzi said...

Grrrr kako še ni?!? Jaz vsak dan najmanj 5x pogledam če je že kaj novic :D

LEmavrica said...

Ti sploh ne veš kako sem šele jaz obupana.
No saj jutri grem v P in bodo najbrž kar sprožili vso zadevo. Tko da naslednjič ko se slišmo bom imela našega malega že doma :))
Zdej pa punce sam držte pesti da me ne bo glih pobralo od bolečin med porodom in da bo vse skupaj čimhitreje mimo.

Blanka said...

držim pestke, da vse skupej hitro mine in čimmanj boleče, pa da boš čimprej kepico stisnila h sebi :)

Dejzi said...

Držim pesti in komaj čakam veselih novic ;)
Pa čim lažji porod in čim manj bolečin ;)

Pomaranča said...

Juhej, sedaj pa je ziher že... držim tačke, da ste dobro prestali, držim tačke, da bo zdravo dete in držim tačke, da se boš dobro spočila in si nabrala novih moči za cartanje sončka!

LEmavrica said...

Še nič novega. Sem nazaj iz P. sicer odprta 2cm in z zmehčanim MV. Grem pa v sredo 100% notri in takrat bom tud rodila, ker ne grem več iz P brez tamalga.LAhko pa da me bo prehitu in da bomo že prej trije.

Dejzi said...

Torej v sredo držimo tačke, ok ne samo v sredo, vse do takrat ;)

Blanka said...

u madonca, za tak primer pa resše nism slišala.tamalga res zebe :))
jst ti še enkrat želim, da ti vse čimbolj gladko in nebolečinsko steče in da res v sredo končno prijokca na plano tako pričakovani gospodič :) (sej je gospodič?)

Pomaranča said...

No mi lahko čakamo... :P držim tačke za sredo.

Pomaranča said...

joj, sem neučakana... jaz sem ziher da bo danes - luna je!

Dejzi said...

Sem Jaka, na svet sem prijokal ob 15:15.Dolg sem 50 cm, težek 3140g.

Evo jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Čestitke mamica in oči. Končno sta dočakala svojega otročka

Pobrano iz RR

Blanka said...

jeeeeej, pa smo dočakali :jumjumpjump:

vse čestitke staršema ***

Pomaranča said...

O, dete je prišlo!
Čestitke mamici in atiju. Pa veliiiiiik cartanja!!

Anja said...

Iskrene čestitke tudi z moje strani! Naj bo fantek zdrav in priden....

Veliko prespanih noči in obilo zabave v troje :)

Leopoldina said...

Iiii, welcome Jaka :D
Velik srečnih trenutkov pa želim vsem trem. Pa mal neprespanih noči :)

Ula said...

AAAAAAAAAAAAAAAa, rodila si???
a res!!?
ČESTITKE!!!!
čakamo slike bejbija :D
***