Monday, July 30, 2007

Spet doma


( vir: http://www.festiko.si/gallery.php?gallery=9&offset=60)






Pa sva zaključila še zadnji dopust v dvojini. Bilo je fino kljub temu da je bilo vroče za znoret. Malo sem se morala bolj pazit, tako da sva na plažo hodila dopoldne in popoldne ( bolj zvečer ). Dopoldne sva lovila senčko, večerni sonček sem pa izkoristila za lovljenje barve ( lov bil kar uspešen :)) ).

Seveda nisva zamudila Rumene noči in koncerta Siddharte in Dan D. Koncert je bil malo pod pričakovanji ampak če ne zaradi drugega se je splačalo it zaradi skupne izvedbe Voda / Male roke, ki je bila res dobra.

7 comments:

Dejzi said...

OO WB pa si le spet kaj napisalana blogec :)
Buši je pa prou kjut no ;)
To sta bila v Strunjanu a ne? Mi2 sva bila tam v soboto in je blo vroče za znoret :/ čist preveč je blo. Sva se skrivala po senčki zaradi mojega, pa naju je kljub temu malo prijelo.
Upam, da sta se spočila, predvsem ti, začenja se odštevanje :P:P
Kdaj točno imaš rok?

LEmavrica said...

Ja to je Strunjan. Verjamem da je bilo vroče, ker sva midva krepavala v vročini ampak sva se pa spočila. Midva sva bila skoraj skoz v senci pa imava čist ok barvo, skor več kot prejšnja leta k nisva bila v senci. Zakaj pa mora bit tvoj v senci, a ima alergijo na sonce? Sprašujem ker so se mojmu letos neke pikice pojavle in ga je srbelo za znort, pa ne veva če je mogoče to od sonca.

PDP imam 3.9., tko da ja počas že odštevam in pripravljava sobico in vse ostalo za prihod malega.
Se veselim in me je strah obenem, ker enostavno ne vem kako e bom znašla.itak so pa to nejbrž strahovi vsake novopečene mamice, sploh če se gre za prvega otroka.

Dejzi said...

Nima alergije ima pa OGROMNO materinih znamenj in ljudem, ki jih imajo veliko menda ni priporočljivo pretirano nastavljanje soncu. No sicer pa nikomur ni.
Strah je pomoje nek normalen pojav, ko pa ga boš prvič prijela bo ta strah skoraj 100% izginil in se boš odlično znašla v novi vlogi ;).Just go with the flow ;)

Blanka said...

ful lepe slikce, in ful lep buši nooo <3

tole s popoldanskim soncem, pa ne drži ist tko kot govorijo..mene je hudič šele ob petih na plaži zapeklo po nogah :/
se mi zdi da te meje sploh ni več kdaj je močno sonce in je treba vseen pazit.
me pa veseli da si se naužila sončeka in morja in da se je bebe fajn zabavalo v trebuhu :)

Pomaranča said...

Waaaa kako si čedna s trebuščkom!!!

Ula said...

joj kok lep trebušček ... čist preveč ti paše :love:

d best, da sta uživala ... sej ful paše, a ne?

LEmavrica said...

Hvala za vse pohvale bušiju :)).

Ja dopust je res pasal, sploh ker je bilo baje tukaj še bolj vroče kot na obali.
Sva izkoristla še zadnji "samski" skupni dopust.
Plavanje mi je pa itak ful ful pasalo in ga kar malo pogrešam.