Tuesday, June 5, 2007

Zadnje trimesečje



Pa sem vstopila v zadnje trimesečje nosečnosti. Do sedaj se ne morem nad ničemer posebej pritoževat. Ok lahko bi šlo brez slabosti ampak sem tud to preživela. V bližnji prihodnosti me čaka še en krajši boj s papirologijo, potem pa zaslužen dopust, predvsem za mojega moža, za katerega moram reči da mi v zadnjih mesecih res stoji ob strani ( hvala Piki ).
Dopust bova kot ponavadi preživela v Strunjanu, kar pa letos pride čisto prav saj je Izolska bolnica blizu v primeru da se najin sonček odloči za kak predčasen prihod.

2 comments:

Pomaranča said...

Fino, da se boste odpravili na morčka, drugo leto boš pa že žabico lovila po plaži...

LEmavrica said...

Ja tole lovljenje drugo leto bo pomoje kar zabavna zadeva. Še dobro da je zaenkrat moj ful zagret za novo vlogo in upam da ga do drugega leta to ne bo minilo :).